Kuidas saate oma tussi suurendada

Olge naistest piisavalt tõeliselt huvitatud, et hoolida neist ning nende mõtlemisest ja tundest. Verkkokauppa ja varasto arkisin. Kuidas suurendada oma peenist ilma rahata.

7 hommikuharjumust, et oma päeva tootlikkust suurendada

Siit saate teada, kuidas üksi reisides ärevusega hakkama saada Eluviis Ärge laske ärevusel oma soolo reisiplaanidest maha minna.

Veetsin kogu oma lapsepõlve Norra fjordide, Jaapani aedade ja Lõuna-Patagoonia lõunaosas fantaseerides, kuid vanemaks saades muutus mu ärevus järk-järgult kurnavamaks.

Kui mul on ebamugav, reageerib mu sümpaatiline närvisüsteem näiliselt millelegi, saates mind raputavasse paanikasse.

Kuidas kaasata oma rutiini külm ja kuum hoovihm Enamik meist tunnevad külmad dušid jääpõrgana. Päeva lõpuks ei mõtle sa külma duši alla hüppamise peale, kui pole mitu viimast tundi põllul töötanud ja higi ehitanud.

Mu veri tundub, nagu see oleks asendatud jääveega, pulss tõuseb, lihased pinguldavad, hakkan hüperventileerima ja halvemal juhul minestan. Kui te seda loete, siis need aistingud arvatavasti kajavad teiega. Kui need sümptomid püsivad ilma sekkumiseta, võivad need muutuda täielikuks paanikahooks.

Kuidas suurendada munn kodus

Paanikahood võivad olla traumeerivad, eriti kui olete võõral maal üksi. Üksinda reisimise täielik vältimine ei ole vastus. Ärevus ei pea teie otsustes domineerima. Üksinda reisimine võib olla terapeutiline ja viia toimetuleku mehhanismide paranemiseni. Rahvusvahelise soolotreisi ettearvamatuse ees seistes tuleb silmitsi seista oma hirmudega ja kohaneda pidevalt muutuvate tingimustega. Ma võin olla asjatundja, kui rääkida üksikute reiside katastroofidest, kuid ma pole arst.

Nagu öeldud, õppisin oma vigadest siin.

1. Planeerige hästi, kuid jätke värisevat ruumi.

Planeerige hästi, kuid jätke värisevat ruumi. Minu suurim hirm on lõksu jäämine. Mitte lihtsalt füüsilises ruumis lõksus, vaid ka olukorras lõksus. Enda seljatagustesse plaanidesse lukustamine sunnib teid oma igapäevaseid tegevusi struktureerima, kuid peate endalt küsima, kas kohustus paneb teid üle jõu käima.

Kõik Eesti podcastid:

Veenduge, et vajadusel oleks plaanidest väljapääs. Kui ma annan endale igaks päevaks vaid ühe eesmärgi, kipun lõpuks tegelema spontaansemate seiklustega, oma aega paremini ära kasutama ja lõpuks saama positiivsema kogemuse. Ära planeeri üle. Terve päeva täiskõhul käimine tühjendab füüsiliselt ja vaimselt.

1. Ärka päikesevalguse kõrval

Puhkusepäev võib aidata teil taastuda. Vaatan Netflixi, võtan pika dušši, käin rahulikult jalutamas, joonistan kohvikus, teen lihtsalt midagi, mis mind elustab. Kui juhtub, et külastate Ida-Aasiat, soovitan tungivalt külastada supelmaja puhkepäeva tegevustena kui te ei pea võõraste inimeste ees alasti olema.

Varukoopia plaanid! Kuidas saate oma tussi suurendada osa välismaal üksi olemisest on teha mida iganes soovite, millal iganes soovite. Sa pole kunagi kellegi teise kapriisil. Kui teie plaanid kukuvad läbi, pidage silmas midagi muud, mida näha või teha.

Meie Valik Enim Väljaanded

Minu varuplaanid hõlmavad tavaliselt söömist, kuid see muutub asukoha järgi. Mõnikord viibite ranna, mägede, linnade või kõigi kolme lähedal. Isiklikult lasen ainulaadsel maastikul teie otsuseid reguleerida. Mõnikord pole raha säästmine stressi väärt.

Kohene atraktsioon

Kui üksi kõndimine küsitavas piirkonnas teeb teid ärevaks, eraldage takso jaoks raha. Kui te ei saa veel öösel valju hostelis seista, minge üle hotelli või Airbnb-i.

Piisava eelarvega püsimine on reiside pikendamiseks suurepärane, kuid võib olla liiga stressirohke. Rahastamise täiendav stress võib olla kahjulik neile, kellel on juba üsna kõrge ärevusseisund.

Üritan hoida mõistlikku rahasummat ülalnimetatud olukordades. Tunnistage oma päästikuid. Minu suurim päästik on valjud, rahvarohked restoranid.